Zamówienia przyjmujemy: +48 94 374 05 76 Poniedziałek - Piątek 8:00 - 16:00

Wyjaśnienie zasad zgłaszania i rozpatrywania reklamacji, funkcjonujących w ACAR S.A.

W celu usprawnienia i jak najszybszego rozpatrywania Państwa reklamacji przez ACAR S.A., prosimy o zapoznanie się z poniższymi zasadami:

  • W przypadku zaistnienia reklamacji należy precyzyjnie wypełnić druk:  binäre optionen plattform vergleich ZGŁOSZENIE REKLAMACYJNE ( dostępny do pobrania poniżej ) i przesłać je na adres: reklamacje@acar.com.pl lub zgłosić telefonicznie:
    • Reklamacje HURT – Jolanta Szostak: +48 94 373 06 70 , e-mail: jolanta.szostak@acar.com.pl
    • Reklamacje source site SIECI – Ewelina Kłosowska: +48 94 373 06 62 , e-mail: ewelina.klosowska@acar.com.pl
  • Po przyjęciu go site ZGŁOSZENIA REKLAMACYJNEGO wskażemy odpowiedniego spedytora, za pośrednictwem którego, odbierzemy od Państwa reklamowany towar na koszt firmy ACAR S.A.
  • Terminy rozpatrywania reklamacji (gwarancja) :
    • 14 dni od daty otrzymania przez ACAR reklamowanego towaru,
    • w przypadku reklamacji dotyczącej wyrobu ACAR S.A., producent zapewnia bezpłatnie usunięcie wady ujawnionej w okresie gwarancji – w ciągu 35 dni od dnia uznania wady,
    • w przypadku reklamacji niezasadnej oraz w przypadku naprawy pogwarancyjnej koszt transportu odsyłanego towaru pokrywa Klient. Koszt transportu nie zostanie doliczony, jeśli reklamowany towar zostanie odesłany wraz z zamówionym towarem kolejnym zamówieniem.
























Close Menu
×
×

Koszyk